Etický kodex společnosti
Na kvalitě, férovosti a vtříctnosti si zakldádáme...
Vztahy a komunikace se zákazníky
- chováme se k zákazníkům zdvořile, vstřícně a s úsměvem
- jednáme se zákazníky, přímo a otevřeně
- zákazníkům nelžeme
- dodržujeme dohody a termíny
- pokud se nám nedaří splnit přání zákazníka, netajíme to
- na každý dotaz nebo informaci odpovídáme
- zákazníkovi vždy vysvětlíme rentabilitu zásahu a nabízíme i možné alternativní řešení, nesmyslné nebo neopodstatněné práce neděláme
- dodržujeme dohodnutou cenu, pokud ji neumíme určit, netajíme to a vysvětlíme zákazníkovi své důvody
Vztahy a komunikace mezi pracovníky společnosti
- chováme se k sobě vstřícně, přátelsky, s úsměvem a neformálně
- ve firmě si věříme a na důvěře jsou postaveny naše vztahy
- každý pracovník má právo vyjádřit svůj názor
- vedoucí role jsou čistě pracovní a ne společenské, mimo firmu na ně nehledíme
- komunikujeme spolu - na každý dotaz nebo informaci odpovídáme
- jednáme vždy přímo a bez prostředníků
- navzájem si nelžeme ani o práci ani o penězích
- každý má odpovědnost nejen za svou práci, ale i za celou firmu
- jednáme vždy tak, abychom nepoškodili dobré jméno své, naší společnosti ani zákazníka
- odměňujeme dle schopností, nápadů a výkonů - nikoliv osobních sympatií nebo antipatií
- odměňování není tajemstvím a diskuse nad ním a pracovní náplní je povolena
- práce je rozdělovaná rovnoměrně a spravedlivě dle závazků, možností a schopností pracovníků
Co je nepřípustné
- upřednostňování zaměstnanců při přijímání, hodnocení, odměňování, vzdělávání, povyšování apod., založeného na osobních vztazích a dalších kritériích nesouvisejících s výkonem či schopnostmi osob
- nedodržování důvěrnosti osobních informací
- sexuálního obtěžování a diskriminace při odměňování a povyšování
- jakýkoliv typ šikany - poskytování neúplných informací při přijímání nových pracovníků